en lyckad filmnatt!

efter en lyckad, mysig filmnatt med härliga brudar sitter jag just nu och kämpar för att håll mina ögon öppna..!
haha.

kvällen började med att Elin mötte mig i centrum o vi tog en buss därifrån upp till krusboda. kom på att jag glömmt min kudde hemma.. men fick låna en av Ida.
vi gick ii alla fall hem till Elin och hämta hennes grejor och madrass och drog sedan vidare till Idas house.
fixa i ordning lite där med kuddar och filtar, bella kom och hjälpte till och sen började vi kolla på "killers".
bra film faktiskt med action och lite humor (haha action..) !
efter det slog vi på "frozen" och vilken bra film det var! ganska jobbig och så, men shitbra!! *tipsar*
när den slutat slog vi på "dumpa honom" helt okay film, men inte när man börjar bli lite trött..
så efter att filmen började hacka och bara Ida och jag var vaken typ, så stängde vi av och väckte de andra, snacka lite innan Bella och Ida somna. Elin tvingade mig att hålla mig vaken i 2 timmar till då jag höll på och slumra till hela tiden..
haha Elin skulle fråga mig något och fick tydligen ställa frågan typ 5 gånger för att jag hela tiden somna..heh.
vid halv 6 hörde vi en väckarklocka ringa på övervåningen och vi bestämde oss för att sova lite..
vakan lite då och då men inte förrän 5 i 12 kollade jag på mobilen och såg att jag fåttett sms från min pappa där de stod att jag skulle vara hos mina kusiner (i samma område) 5 minuter senare..
alla flög upp och bytte kläder, käka lite frukost och fixa till sig lite innan vi en halvtimme senare var ute från Idas hus.. haha!


hela gänget!


jag


jag och Elin


jag och Elin


jag och Elin


filmerna!

drog i alla fall till min kusin och bytte lite julklappar då vi inte har hunnit det tidigare eftersom dem varit i Thailand.
åkte sedan hem och gick ut på en promenad med Elin.
kom hem lagom till middagen och har nu käkat lite.
kommer antagligen och somna ganska tidigt ikväll.. men that's life! haha..

kramar Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0