trött som fan!!

haha typ sat och sov på no lektionen
men seriöst kunde knappt hålla ögonen öppna haha ;)
men sen andra no lektionen var nt lika hemsk
och so var rätt okej men innan lunchen hade vi matte och språk
för min del svensk, engelsk
vi typ gjorde nån prat grej asso man fick en ladd där det tex stod
talk about a famous person you like to meet
så skulle man prata om det typ
i would like to meet johnny deep, I think hi is.....,....
osv hahah rätt kul faktiskt
men det e ju sånt som kmr sen på nationela
så vi får typ träna lite på det nu
så nästa vecka ska man gå ut i grupper
jag e med bella så ska man sitta där med min eng lärare och prata :o
haha fett hemskt
men annars har dagen flyttit på rätt bra
har nyss skalat lite potatis och gjport i ordning
falukorven med lök och tomat (ska äta ungsbakad falukorv med potatis mkos)
mum haha tycker det e jävligt gott ;)
ähh som jenny skrev redan läxor liksom
man ba hallå, kan man inte få en mjuk start!! tydligen inte haha
men kvällen kmr typ spenderas i skolböckerna......
måste verkligen höja mina betyg hahha dom suger verkligen
så måste få mycket bättre!! :)
men dom flesta lexorna e tills torsdag så kan göra lite i morgon också
fuck vi har simmning men ska inte va med
har sjukt ont i halsen hehe
men ska fortsätta med maten nu
så vi hörs senare ikväll <3
hoppas alla har haft en bra dag!! :D
// Elin <3
tror jag ska färga håret mörkt igen ; elr vad tycker ni??? <3

Kommentarer
Postat av: Bella

hahaaa, vad har du på dit huvud? + hade vi läxor? ;O :)

2011-01-11 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0