these words are my own.

rätt rolig dag i skolan idag + liite seg. två sjuka lärare så fick sluta liite tidigare.
spanskan gick rätt bra och det blev egentligen mest lite flummiga lektioner, haha.
flumma runt lite i skolan en stund efter vi slutat och gick sedan hem.
har målat naglarna och kollat runt lite, chattat lite med söta Ida på facebook och druckit massa vatten.
ska föröska plugga lite nu innan jag lagar lite middag till syster min och efter det drar jag på dansen.
blev så jävla lättad idag när jag fick höra från lärarn att vi inte skulle ha provet i morgon utan att det blir förflyttat till nästa vecka!


dagens outfite


innan jag stack



hjälmen och skidglasögonen




gårkvällens outfite när jag drog till Jensen

kramar Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0