sleepover

hejsan svejsan!
hemma hos mamma nu efter en bra dag i skolan o sen vidare till centrum för filmhyrning och lite handling på coop.

bip testet gick faktiskt ganska bra för mig, eller jag blev ganska förvånad över att jag faktiskt klarade det så bra!
haha, hoppas däremot att de blir en förbättring till nästa gång!

efter skolan drog vi först upp en snabbis till krusboda innan vi åkte till centrum o handla lite.

ska snart dra hem till pappa för att käka lite innan jag åker upp till krusboda igen hem till Ida med tjejerna.
tänkte ha film natt där!
haha, vi får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken liksom..


kanske inte hinner blogga mer idag, så ni får ha en bra kväll allihopa!

kramar Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0