no pics today.

har precis städat klart mitt rum och tänkte hoppa in i duschen.
"men nu idag blir det massa städning på mitt rum, plugg, träning (?) och dusch + hårinpackning."
de sa jag tidigare idag att jag skulle göra.. och jag har bara städat mitt rum hittills.. good job..!
blir dessvärre ingen träning idag, har gjort någonting med ryggen så har shitont.. känns sämst.
har typ inte tränat något på hela veckan, visst visst varit lite sjuk och så.. men ändå. känner mig sjukligt dålig ändå och måste komma igång.
ska plugga efter duschen lite och mer i morgon inför NO provet på onsdag, ska oxå fixa lite svenska idag innan jag somnar.

jag är verkligen en djurmänniska! älskar små söta djur som kravlar sig runt och stora fina nallar!

har ni sett något häftigare?


så söt så!


älskar dessa hundar, så otroligt söta!

kram Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0