huvudvärk!!!

helt okej dag i skolan, hk,sv och idrott, drog iväg till donken enstund efter med jenny,  tog en varsin dricka och satt och prata om typ allt och inget i typ 2 timmar hehe. så berätta jag en liten annorlunda sak för jenny (en dröm) as konstig och jenny jävla kommentar asso har fan inte kunnat sluta tänka på det nu =irriterande haha fast ni kommer aldrig få veta vad jag drömde, elr vad jennys kommentar va mohahahaaah
men iaf sen drog vi iväg till jennys sång. och 20 minuter senare var vi påväg hem. vi gick typ från centrum till dal där vi skulle åt varsit håll och mörkrädd som jag e så sprang jag nästan hela vägen hem hahaha
men ska iaf börja fixa mig nu, ta en ipren och sen blira sängen för mig. så sjukt trött och har jävligt ont i huvudet
men ni får sova gott så hörs vi i morgon
puss på er// Elin

  fast jag vet inte......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0