home!

tja tja, hemma nu då. vart lite stressigt så han inte bloggat nåt mer innan jag åkte sorry ;(
men iaf trevlig dag på nacka gymnasium och sen vidare till nacka forum
jag gillar faktiskt nacka gymn kmr nog varet mitt första, andra elr tredje val
man ska ju ock så kolla lite andra skolor nästa vecka har ju till den 24 feb på mig att bestämma mig
men iaf nacka verkade bra, bra skola, bra lärare helt okej skola lioksom
sen i forum köpte jag lite grejer, ett par byxor, dream matte mousse och en "vanlig" foundation
sen var det mat när jag kom hem, pappa ska snart iväg  och jobba så blev rätt tidig middag
men tog lite bilder idag också, så dom kmr upp nu sen
men nu måste jag städa mitt rum lite så vi hörs senare ikväll
puss på er// Elin <3


jenny och typ världens goaste milkshake hehe ;)

jenny på väg mot bussen

jag påväg mot bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0