have nothing to say..?

kom innanför dörren för cirkus en timme sedan och har nu hoppat i kvällens outfite.
dagen har varit mysig och bra, om man undviker min förkylning och illamåendet som har attakerat..
satt vid datan lite förlänge, men hann fixa mig klart innan vi åkte in till stan och kollade på lite skidbyxor. hittade dock inget.
åkte vidare till Nackademin och kollade runt lite, frågade frågor osv. helt okay skola, men absolut inte första val om man säger så..
efter det åkte vi och fika lite på Waynes coffee innan vi sprang vidare till bion.
filmen var bra, inte så rolig som jag trodde den skulle vara, mer sorglig mot slutet då jag verklien fick kämpa för att hålla igen tårarna (gråter numera till alla filmer..?) . men bra film som rekomenderas! (+ Jake Gyllenhaal är het!)
efter filmen drog vi runt och leta ett ställe för att käka på, hitta ett Italienskt som smakade shit gott faktiskt! mådde dessvärre rätt illa så klara inte av att äta mycket..
nu ska jag tvätta av mitt smink och sen bädda ner mig i sängen och kolla film innan jag somnar.






bildbomb på honom.. hah!

kramar Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0