hahahaha

bella om Fredag ju!:
Dem ljög! Pappa har en vän som e blablabla... och han sa att om du har ett glas vatten med is, när isen smälter...svämmar vattnet över då? NEJ för att is e vatten! :) Så Yeeeh, jag kan leva mitt liv! :D
(om ni inte tror på det så testa ;)

haha jaaduu bella ;) vet inte riktigt vad jag ska svara på det....... men det låter ju jävligt bra på nått sätt bara jag får leva är jag happy;)

aha men som vi skrev förut var det skratt ch gråt i skolan, haha väldigt känslosam dag ;)
men nu har jag iaf kommit hem från "jobbet" har nyss käkat också
och nu ska jag städa lite på mitt rum, ikväll då vet faktiskt inte kanske drar ut med bella, kanske e hemma vi får väl se hur det blir, men iaf när jag och jenny var på väg hem och jenny klivit av bussen då sat jag och tänkte lite på det här med "2012" asso om världen faktiskt skulle gå under e det ju lite saket (många saker) som jag skulle vilja göra innan hehe mmmeeeennnnn det e nånting som jag håller för mig själv hahahaha ;)
aja ska väl börja städa lite nu men vi hörs senare
puss på er// Elin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0