gymma!!

jaa, nytt år, nyårslöfte: börja gymma....
haha mm ska snart draiväg och gymma med bella och ida
elr om lite mer än en timme
vad har jag gjort idag då??
vaknat och skottatv taket
och nu har jag duschat och håller på att fixa mig lite
m´åste hitta mina tränings short också.....
men tror jag vet vart dom e
men iaf jag skottade typ frådstaket och min syster hus taket
så gick hon ner och in utan att flytta stegen så jag fick hoppa ner från taket
haha as läskigt och landade i en stor snö hög och typ half fastna
snäll syster jag har va???
hahah ne men måste fortsätta fixa mig nu
men bloggar när jag kmr hem från gymmet
hare bra
pouss och kram// Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0