god natt!!

ska typ gå och lägga mig nu, har nyss borstat tänderna och fixat mig
men som sagt jobbig skoldag idag, började bra men slutade sämre
sen efter skolan vart det hem och plugga lite innan jag drog iväg med jenny till jensen

så jensen då, typ hört ryckten om att det e en "snobb" skola, men det e det verkligen inte
tyckte faktiskt den verkade jävligt bra, typ bra lärare, och fräsct och så. det ända som inte var så bra e att det är halv dagar och då blir det ju mycket plugg hemma....

men i morgon ska jag kolla på datan efter lite gymnasium, sen nästa vecka blir det väl att gå på lite öppet hus och sånt, men ensålänge har jag 2 gymnasium som jag verkligen gillar, och 2-3 som liksom är rätt okej men
dom valen blir nog ändå rätt långt ner på listan typ 5-6 plats nånstanns. men ska iaf till syv nästa vecka och prata med henne om gymnasiet, så kanske man får lite mer klarhet om allt haha, men faktiskt jävligt svårt val, det e liksom vad vill vill göra i framtiden, vad vi vill jobba med osv så det e ganska svårt att bestäma sig, elr att välja linje var för mig inte så svårt, men att hitta ett gymnasium där man ska spendera dom kommande 3 åren är lite svårare.

aja men vi hörs i  morgon, hare bra och sov gott puss// Elin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0