fetto maskin

haft en bra dag i skolan, matte diagnosen gick rätt bra och blev klar med min vatten grej på HK teorin, fysen var jobbig (typ japansk) men lite rolig oxå, svenska högläsning på svenskan där jag skulle läsa finska ord (de gick ju bra..hahhah) och slutade med teori tid där vi fixade lite på våran Power Point till HK n.
efter skolan umgicks jag lite grann med Ein innan jag mötte pappa i centrum och tog en promenad hem.
kollat lite bloggar och käkat nu och ska väl hoppa in i duschen nu innan let's dance, haha.
är ganska trött och måste antagligen gå upp rätt så tidigt i morn så lägger mig nog tidigt i kväll..
anyway, ska kanske ta lite nya outfite bilder och lite sånt till bloggen snart, kanske nästa vecka..?



kramar Jenny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0