en dag på stan

har precis käkat lite middag o ska dra in på mitt rum o städa o lite sånt som behövs..

ställde väckarklockan idag på 10, gick upp 11.30 o hann precis fixa mig klart innan jag sprang till bussen för o möta Elin o dra in till sergel för o hämta ut biljetterna.

hitta en tröja på gina tricot som jag självklart blev tvungen o köpa, bild på den senare.
efter vi hade hämtat ut biljetterna så gick vi mot djurgårds färjan för o åka över till djurgården.
så då när vi var vid stadshuset så kollade vi lite på svanarna nere i vattnet o helt plötsligt så ringer min mobil, dolt nr, o dem säger; "hej, jag ringer från blanånting vårdcentralen o jag har nu fått svar från ditt ultraljudstest" haha o ja baa "eee VA?!" haha typ dog! o hon baa "ee har jag ringt fel kanske? vad är ditt nr?" haha visade sig iaf att hon hade ringt fel..
så sen bröt Elin o jag ut i garv.. hahaha!

men så vi gick runt lite o sen åkte vi hem. jag hoppa av hos mig o begav mig hem då jag messar min syster o frågar om hon är hemma, svar; "nope" va faan liksom, hade ju ingen nyckel med mig!
så tog bussen upp till krusboda o gick en sväng där innan jag drog ner till centrum o sprang in på hm.
köpte några hårspännen eftersom mina är spårlöst försvunna.. o köpte då oxå ett linne.. heh.



KRAMAR!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0