Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

ojojoj.. något jag inte tänkt på..?
haha har haft måånga drömmar i mitt liv, men den jag håller fast vid nu är:
förhoppningsvis kommer jag in på den linje jag önskar, jag klarar mig igenom gymnasiet (haha) och hoppar sedan ut i arbetslivet ett tag. kanske jobbar lite utomlands och vet inte om jag kanske skulle vilja bosätta mig utomlands oxå..?
vill i alla fall kunna starta ett eget företag i framtiden, vet inte om/med vad, men tycker det verkar roligt!
hoppas på ett liv med många goda skratt och fina minnen!



Jenny!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

hehe oki, igår var det min matdag så lagade en jätte god spaghetti för hela familjen sedan plugg lite på kvällen (: lagar du mat hemma? :P

2011-01-27 @ 13:11:12
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0