Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

skulle nog vilja träffa..
haha, tänker inte säga något namn eller så, men de finns nog fler jag skulle vilja träffa.
12/9 - 10 var jag på klassresa i Göteborg och skulle bara vilja gå tillbaks i tiden och ändra på en grej.. eller två..
haha hemskt, of course! inget pinsamt alls eller så men.. anyway liksom, jobbigt.
sen skulle jag oxå vilja träffa dem jag trräffa i somras, kommer typ inte ihåg vilka alla var, men skulle vara kul.
this most make sense to you, I know..!



Jenny

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

härligt, är stel själv.. sitter för mkt vid datorn och är rätt skoltrött redan så kommer nog snart ta en dag paus från bloggen och villa massa :) vad gör du precis nu när du läser den här? ;P

2011-01-25 @ 14:09:08
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0