bildbomb, SE UPP!

hemma nu från en promenad med Elin.
hinner nog tyvärr inte me ett zumba pass men har i alla fall städat lite på mitt rum.
ska kolla lite kläder på datan o sen käka lite.

här kommer lite bilder från veckans o förra veckans inköp + lite av mina julklappar.


värmeskydd till håret


köpte ett armband på hm


lite ringar + ett armband


en tröja o ett par tights


två klänningar ja köpte


en tröja köpt på gina tricot, ville oxå ha en vit fast dem var slut..

smyckerna fick jag i julklapp


en kjol jag köpte


jag i mitt underställ


ett läppglans jag fick


en tröja o ett skärp jag köpt


ett linne jag köpte


min pälsväst jag köpte i Tyskland!


vår lilla julgran

kramar Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0