2011 <3

2011 nu då....
finns rätt mycket att skriva om det
har rätt högaförväntningar för det här året
men jag vet också att det kmr bli ett tufft år
mycket med skolan.....
gymnasieval, nationelaprov, börja gymnasiet.
gymnasievalet e nog svårast,
gymnasiestarten också, jag e nt direkt den mäst
socialapersonen, e faktiskt rätt blyg.
mer om året då, fyller 16 så får börja övningsköra!!! :O
hahah fy fan va kul ;)
finns mycket mer grejer som kmr hända i år, men just nu
e jag ganska trött så kmr inte på något :D
blir nog och slappa hela dagen i morgon
haha men det e rätt najs
tror jag skriver en såndär pressentation som jenny skrev förut
så får ni veta lite om mig,

men nytt år, och nytt med bloggen??
haha vet faktiskt inte, vi måste ju hitta på något elr hur ?!
vad tycker ni?
kanske "veckans upps and down" elr "veckans låt"
nämen ja vet nt, ni får gärna komma med lite förslag ;)
får prata med jenny om det också hehe

men iaf, min nyårs afton har varit  rätt kul faktiskt
hade faktiskt riktigt kul, var med bella sen kom emin och vi gick till ida
där vi fick nån blås grej av idas föräldrar ;)
sen blev klockan tolv och vi skåla lite
och titta på fyverkerier, fast jag e typ livrädd så stog mest och skrek hehe
men det va kul <3 tack tjejer <3 ;)
nu sitter vi och äter lite ost och kex med dom gästerna
som fortfarande e kvbar, alltså dom flesta av dom ;9
hahahanu har det gått 3 timmar på det nya året
haha, men ska väl gå och va lite social nu
men vi hörs senare kmr sova bort hela dan men men haha
puss och kram// Elin <3

haha asso, vi fick såna tutgrejer som smurfen har hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0