sjuk?

dagens check;
* målat naglarna
* duschat + hårinpackning
* pluggat SO
haha 3 grejer.. men ska oxå fixa ansiktsmask och plugga lite till innan "solsidan" tänkte jag.
har varit förkyld sen i morse, trött sen jag kom hem och frusit sen jag duschat klart. tror Elin har smittat mig.. roligt nu när nationella proven närmar sig med mega kliv!
kan inte direkt säga att jag ser fram emot den kommande veckan..
måndag - doktorn, läsa till läsförståelsen och sång.

tisdag - nationella prov + låång skoldag och klippa mig på eftermiddagen.

onsdag - börjar tidigt, öppet hus på Fredrika gymnasiet.

torsdag - börjar tidigare än vanligt pga nationella prov och slutar med NO, dans på kvällen.

typ det jag vet hittills. ska spela bowling med familjen på söndag oxå, mer om det sen.
eftersom Elin verkar ha dött och jag har ganska mycket att göra så kanske det blir lite dålig blogging, men vi/jag ska försöka!

kram Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0