the story!!

okej, sy slöjden i dag, fy fan säger ja bara!! sämsta jävla läraren!!
men iaf vi ska typ sy nåt klädesplagg så jag ska så en tröja som liksom ska sitta ganska löst, så i vanliga fall har jag 34-36 i kläder så då tänkte jag att jag syr en tröja i str 38. så frågar min lärare vilket storlek jag tänkte sy i. och jag svarar då 38. och hon ler tittar på mig och säger: det tror jag inte, du som är så bred!! och jag typ bara stod där och tittade och ba ähhhh va!!
asso så kan man ju inte säga till en elev!! fyfan för henne.
så nu har jag mer panik för hur jag ser ut än vad jag redan hade. måste fan börja träna ordentligt nu
nån som har nått bra tränings tips? ;)
aja ska glo lite på tv nu men kanske skriver mer ikväll
annars hörs vi i morgon
puss på er// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0