jag lever

hahaha, elr aa vi kan ju sägat att jag lever iaf, känner mig lite halv död sådär
nä men e så skukt förkyld och har ju smittat jenny också mohahahahahahha
ne skoja stackars jenny, inte kul det här alltså
men iaf min helg då....
fredagen va kul, helt okej skoldag och sen blev det ju sleppover hos jenny haha
fast somna typ halv 6 och sen upp vid 9
men gymnasiet vi kolla på  va liksom helt okej, med dom hade bara ekonomi där så liksom inget för moi
sen igår kväll blev det middag hos pappas kompisar trevligt,revligt haha nä med det var faktiskt kul, dom typ satt och berätta för mig och sis massa saker dom hade gjort när dom var små haha
sen idag då, har inte gjort så mycket vaknade ännu mer förkyld en vad jag ver igår, plus jävla huvudvärk också
hade tänkt plugga idag med det vart lioksom inte så....
men nu ska jag se klart på wallander
så hörs i morgon
puss på er// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0