Hej jag heter Jenny Fogelberg och jag tycker det är shitkul att halka hela tiden.

börja dagen med att dra mig i sängen, gick upp en okay tid ändå och fixade mig i ordning.¨tänkte ta bussen som gick 8 pga nationella proven, men blev lite seg där i slutet och tog mina nya skor som jag inte har gått in än + slasksnö hela vägen till bussen.. så gissa vad? jag missa buss helvetet!
tårarna var nära kan jag säga, även fast jag visste att den bussen jag brukar ta skulle komma inom 10 minuter. i panik om att jag inte skulle hinna messade jag Elin och syster som peppade mig till att komma i tid, tack!
för jag hade nästan gett upp..
men hann i tid och fick höra att vi inte skulle börja provet förrän 9 för att vi skulle lugna ner oss typ.
så snacka lite med Bella och Elin lite om hur jävla nervösa vi var inför provet..
sen gjorde vi provet, för faan.. när det var en minut kvar så började jag med sista frågan så hann typ inte göra något! är djupt besviken på mig själv för det alltså..

efter lite spanska hade vi lunch, efter lunchen gick Bella och Elin hem så jobbade med Ida, jennifer och Fanny på No n och hade sedan lite genomgång på SO n. fick sluta lite tidigare och sprang då till bussen, åkte hem käka en smörgås och sprang sedan till bussen ner till centrum igen. klippte mig. shit!
åkte sedan hem och nu har jag chatat lite med Elin om vi kanske ska fixa en ny blogg på myshowroom..? tror Elin håller på att fixa.
men nu ska jag gå och leka med mitt nya hår..


kram Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0