Grenade.

hemma för nån timme sen och har mest suttit vid datan till nu och granskat mitt hår som i morgon ska klippas av..
åkte till doktorn i mosre, hon frågade mest massa saker och sa att jag ska åka och röntga knät i Handen.. så kanske åker dit på fredag morgon.
kom i alla fall till skolan ca en halvtimme innan start..
bytte platser och gick igenom veckan lite innan vi fick en stund att läsa. HK läraren var sjuk så vi fick ungefär 2,5 timmar teoritid som jag kastade bort med Bella och Elin.. haha prata på om annat!
efter lunch fick vi läsa igenom häftet till nationella i morgon och diskutera lite, haha lärarn sa att jag skulle bli deckare, typ CIS haha! kanske något för mig det..
men fick dra tidigare därifrån till Fontana hallen för skridskor åkning! tihi, så kul!
klarade dock inte MVG nivån.. *sadface*
men efter det slutade vi och drog till bussen, åkte till centrum och bytte där till 875 hem.

nu tänkte jag fixa mitt hår lite, kanske fixar ett video inlägg sen..? kan ju pröva i alla fall.


bjuder på denna bild från i fredags/lördags, och nej, inga kommentarer på den.

kram Jenny!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI



Trevligt, min helg var dunder! Hur mår du idag? (=

2011-02-07 @ 20:02:44
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0