Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.



står inget om att jag ska skriva om varför, men känns som att jag måste..
min mobil vet seriöst allt om mig; jag skriver in typ allt jag gör där, jag skriver alla mina meddelanden på min mobil och jag har bilder på mycket där..

men om vi säger att det måste vara en mänsklig person så måste jag nog säga.. JAG!
haha egotrippat eller vad tänker ni nu? men jag vet allt om mig själv och jag kan inte ljuga för mig själv, jag vet vad jag gillar, tycker, hatar, älskar.. osv. jag vet helt enkelt ALLT om mig själv!



Jenny


Kommentarer
Postat av: gUEVACCI

samma, nja skola, prov, dansa ^^sj då?

2011-02-01 @ 16:05:42
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0