blubb.

skoladagen har varit bra i stort sätt, lite segt på NO n som vanligt och så. hade biträdande rektorn på matten, haha rolig stund när hon skulle föröska hjälpa oss igenom ett matte papper.
blev inget efter skolan så drog hem och körde lite zumba. har nu duschat och käkat ett äpple. ska snart sätta mig och plugga lite innan jag drar och möter bella i centrum.
sen blir det dans. roligt roligt.
nu tänkte jag fixa mitt hår och se om jag verkligen kan gå ut utan smink..?

slänger in en charmig bild på mig från förra veckan sålänge!



kram jenny!


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

va kul :) vart? det är bra med mig, själver?

2011-02-03 @ 18:31:27
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0