tjenamors :p

höhöhöhö ähh vet nt vad jag ska skriva......
men ska snart in i duschen........
men efter jag har duschat tänkte jag lägga in lite bilder
mamma köpte massa kläder till mig när jag va sjuk så
ni kan ju få se lite bilder på det
sen när jag har duschat hahah och bloggat ska jag nog dra till bella
ska dit och se filmelr något sånt
sen tror jag ida skulle dit också
sen i morgon ska jag tilll farsta med jenny sen träffar vi nog
bella och ida där
farsta fyller ju 50 så massa rea haha grattis till farsta
ne men nu ska jag fixa lite stuff så vi hörs om typ 45 minuter kanske....
hare bra så länge

puss och kram
elin  <333333

Kommentarer
Postat av: Nicolaiella

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-31 @ 08:38:18
URL: http://nicolaiella.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0