tjena!

va i skolan igår, hk teori, svenska, matte o no prov som gick helt okay tror ja. sen drog vi hem till bella o träffa hennes hund :) shiit söt! tihi <3

sen drog ja till centrum en sväng o kolla lite o efter de åkte ja hem o käka. vid halv 8 drog ja till mam en sväng o fixa lite o efter de åkte ja hem o kolla idol fixa mig lite o gick o la mig shiit tidigt, somna tryp direkt oxå ... har varit så jävla trött hela veckan så ska försöka sova mycke nu i helgen.
pap väckte mig för typ 2 timmar sen men skulle kunna sova nåra timmar till aså ...

iaf, idag vet ja nt riktigt vad ja ska göra, springa lité, kanske somnar en stund ... får se vad ja hittar på ;)

nu ska ja kolla lite blloggar o fb osen ska ja väl fixa mig lite.


tihi, tyson gillade typ allas skor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0