tjaou!!!

nu har man käkat då.......
vad skla man göre nu da haha vet nt
men hittar väl på något
var i skolan idag hahahaahah
min svenska grupp e ju lite annorlunda
hahahaha men men
äh och min hemkunnskaps lärare suger blä!!!
sen hade vii också idrott så kul
vi hade typ fotboll så hade typ tony hand om lektionen
men det var faktist kul med fotboll idag brukar hata det men nt idag haha
sen efter skolan drog jag till haninge med mamma för att köpa en typ höst jacka men
kom hem med en marin blå täckjacka istället
(ser svart ut på bilden)
hittade en shit snygg (tycker jag iaf)
och sen käka jag
och nu sittar jag här och skriver
men tänkte lägga in en bild på jackan
juste såg att jenny laggt in en dagens  outfit igår
vad tyckte ni om det da?? ska vi börja lite med det kanske??
jag tyckte det var smart i allfall haha bra jenny :)
hahhahaahhahahahahahah
ähhhh menb ska typ hitta på något nu
men vi hörs



 jackan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0