tjaou

hade ju redovisning igår
så idag fick vi veta hur det gick
och jag fick vg- men e sjukt nöjd
har pluggar rättt mycket till det
och brukar få typ g elr g- på redovisningar
såfick jag rätt bra kritik av min lärare också
typ att jag tydligen lätt profisionel hahahahahah
men ska kanske ut och springa snart men vet nt
ska messa bella snart¨drog ut en stund i går kväll'
men det gick ju nt så bra har världes sämsta kondosion
men iaf jag komfirmerade mig i våras
så nu kan jag gå ledar ut bildningen om jag vill
tror jag ska göra det, för  jag får hjälpa till att konfirmera andra grupper då
och åka med dom på läger och allt jag gjorde när jag komfirmerade mig
och det e faktist kul sene en sån utbildning
väldigt bra att ha i framtiden
så tror det blir att gå den det e ändå bara
typ 4 söndagar i höst och 3 + ett läger i vår
så det e ju nt så mycket
men nu måste jag äta något
men vi hörs sen hare så bra nu da




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0