skolfoto......

jupp då har man skolfoto odag usch!!! ser alltid hemsk ut
men börjar vad kvart över 8 idag och slutar runt 20 i 3
har typ skolfoto, engelska, idrott, so och slutar med slöjd
efter skolan blire nog att pallra sig ut och springa men vet nt om jag orkar
börjar bli lite förskyld!!!!! typ bella som smittat mig <3
men jag lägger in en bild nu på tröjan jag köpte så det e väl ungefär så
jag kmr se ut i dag också
igår var jag ju i stan och sen ringen för att leta efter en tröja jag ville ha
sen när vi hitta den var den skitful på
så det fick bli en annan sen satt jag typ i en timme och försökte fixa lite med bilderna
på datan asso lägga dom i rätt mappar tex bilder på jenny i mappan "jenny"
osv hade lite so i läxa men har inte hunnit göra den får göra det på nån rast
elr skita i det fuck!!!!! kom på nu att i engelskan ska vi ha några test
typläsförståelse och hörförståelse och något mer
judte nästa torsdag nt i morgon men nästa vecka ska vi typ utt och paddla med klassen
jag har aldrig gjort det förut så jag kmr välta haha sen dagen efter måste vi upp tidigt
då drar vi på klass resa till göteborg så då blire liseberg och laserdome och lite annat
så vi kmr hem på söndan så det blir nog ingen bloggin då men när vi kmr hem
blir det ju massa kul för er att läsa

men nu måste jag fixa mig lite
hare bra


 så här ser typ tröjan ut då (klicka på bilden så blir den större) <3

Kommentarer
Postat av: veeran

fin tröja :D

2010-09-02 @ 14:24:47
URL: http://veeran.blogg.se/
Postat av: elin

tack <3 <3

2010-09-02 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0