klassresan <3

jag vaknade vi 5 i fredagsmorse och gick upp och pakade ner det sista
sen käkade jag lite frucost och gjorde i ordning lunchen haha
sen vi 7 stack jag ner till nyfors och möte jenny
sen kom alla andra en efter en
så vi tog bussen in till centralen
där vi fick vänta en sdtund på tåget
men tillslut satt vi på tåget påväg ner 
till göteborg <3 tåget tog ungerät 3 och en halv timme så vid halv 1 var vi framme
då fick vi lämna väskorna på hotellet
(vi hade jätte mysiga rum)
sen gick vi ner till hamnen
för att åka ""padda" typ nån guidad båt tur så vi fick se en bit av göteborg
så vi åkte under m,assa broar
men under ena tror den hete typ "osthyveln" fick alla lägga sig på golvet för att nt slå i huvudena haha
efter det tog vi spårvagnen elr spårbomben som det tydligen heter på danska
haha till laserdomen där jag kom på 29 plats av 33
haha visst e jag bäst :)
men sen käka vi lite och åkte sedan till bowlingwn
där kom jagb 2a av 3 så jag kom ju nt sisst i allfall haha
sen vare bara att gå till hotellet och duscha och packa upp lite
sen glode vi på tv enstund
jag delade rum med bella och jenny
sen när vi skulle sova bakna några på dörren så det blev nt mycket sömn den natten

på lördagen var det att gå upp vid halv 8
kl 8 var det frucost sen skulle vi till universeum
och sen till liseberg
och fy fan va kul det va jag och bella åkte uppswinget och kanonen
och dom var så jävla roliga
men iallfall sen var det middag vid typ 8 och efetr det blev det film på
hottel rummet
och sen däcka vi en efter en
ida somna också hos oss hon
sov egentligen i rummet brevid hahaha

på söndagen vaknade vi 5 minuter innan frucosten så då
blev det lite stressigt
men efter fick vi packa och duscha m.m
sen skulle vi åka nån båt utt till nån fästning
där vi skulle på nån guidad tur men den var fett annorlunda
lite läskigt haha
men sen käka vi på nån båt opch sen fick vi shoppa öite
köpte en bh och en tröja
sen fick vi nästan springa till hottelet för att hinna hämta väskorna innan vi skullle iväg till tåget
sen kom vi he,m vid typ halv9 :)
men det var jätte kul förutom  vissa småsaker men men

igår va jag i skolan sen efter va jag med bella
i söndags fick dom hem sin underbara hundvalp tyson
så jävla söt asso!!
sen var jag och bella ut och drack lite energi dracka (mums) haha :)

idag var jag ju också i skolan lite flum sista lekktionerna
sen kom jag och jenny på vad vi skulle ge bella som fyller år i morgon
så vi stack ner till centrum och fixa dety
sen har jag sett nån film
och ätit och nu sittar jag här :)
fan va långt inlägg det här blev da
men nu ska jag typ titta på remember me
sen kanske jag drar utt elr något


bilder kmr sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0