i'm back on track!

tihi hemma hos pap nu så ja har nt data förbud längre, tror jag .... hehe

lyssnar på musik o kollar bf o bloggar o allt ...
ska snart drunkna i plugg osen dra iväg på sången.

va på riksdagen förra tisdan me klassen, lite kul. delades in o olika partier o fick vi ha ett eget partival elr nåt ... hah.
sen i onsdags så paddlade vi, hahhah blev såå jävla blöt aså! elin, tony o fredrik .... har ni nån aning om vrf? hahha. de va iaf oxå kul!
sen i torsdags så besämde ja mig för o börja på dansen igen som ja har gått på i typ 2 år. de va shit kul såklart!
i fredas fyllde min sis år så då fira vi henne på kvällen, halva släkten kom o så.
i lördags åkte vi till mormor o fixa lite o fika, sen drog vi till stan me mam, sis, moster o kusin wille. vi titta lite i affärer o ja fick en vinterjacka. sen gick vi o käka på Friday's. shitgott! efter middan gjorde jag, mam o sis ett misslyckat försök o titta på bio ... hitta inget vi ville se.
sen igår drog ja o bella till farsta o mötte elin o ida. köpte ett par mjukis byxor i grönt, såå snyggt me grönt aså! sen drog vi till centrum o titta lite o bella o ja såg en kille som vi blev typ helt förälskade i ... heh ... men iaf, ja handla lite till mam osen drog vi hem.

idag vaknade ja i tid o hann hem till pap en snabbis innan skolan o lämna av lite saker. så hade vi hemkunska´p då de faktiskt gick rätt bra för mig, sen på lunchen drog vi hem till mig en sväng, sen hade vi engelska osen idrott. vi hade orientering på idrotten o de va kul för elin o ja klarade 5/6 såna där saker o de brukar typ nt gå såå bra för oss ... heh.

nu måste ja nog plugga lite.




jackan


efter dansen i torsdags


jag i fredags då de blev lite problem med ett grupparbete, alfons blev senare bellas o min hjälte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0