hitta dehär på min kuses blogg o tyckte den va lire rolig, tihi :)

Den är jag:

[/] Har ett smeknamn
[] Är blyg
[X] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[/] Kan spara pengar länge
[X] Har alltid haft vänner
[X] Har gått på simskola
[] Har bra ordning på mina grejjer .
[] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[X] Kan gråta till film / musik
[/] Har blivit sviken av någon
[] Har svikit någon
[/] Gillar att sporta

SUMMA: 5 1/2

Utseende:

[X] Jag har långt hår
[X] Jag använder smink
[X] Har färgat håret fler än 2 gånger
[X] Har tyckt att jag är ful
[] Är lång
[/] Jag bär alltid mode
[X] Har blandfärg på ögonen
[] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[X] Jag har färgat hår just nu
[] Jag har min vanliga hårfärg just nu

SUMMA: 6 1/2

Förhållanden:

[] Jag har kille/tjej
[] Jag är gift
[/] Jag är kär
[] Någon är kär i mig
[] På G med någon


SUMMA: 1/2

Övrigt:

[] Jag har fler än 5 bästa vänner
[X] Jag har mobil
[] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[/] Kan sjunga när andra lyssnar
[] Gillar att kolla på TV
[] Tar droger
[X] Dansat på mitt rum
[] Varit på begravning
[X] Hoppat från en brygga
[] Namngivit en insekt jag hittat
[X] Rullat ner från en pulkabacke

SUMMA: 4 1/2

TOTAL SUMMA: 17 jag är normal ... heh.

0- 16, Du är onormal!
16- 22, Du är normal
22- 34 Du är ball!
34-38, Du är blajjig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0