himlen e oskyldigt blå

idag så har ja ju vart i skolan som vanligt, började me hemkunskap (fy faan!) , sen hade vi lång svenska lektion o slutade me idrott.
aså shit! min nya hemkunskaps lärare typ hatar mig elr nåt?! aså bella o ja va kanske lite flummiga på lektionen o glömde en ingrediens elr 2, men skolan e väl till för att man ska lära sig elr??

aja, efter skolan drog elin o ja hem till henne o ja hjälpte henne lite me en läxa o efter de flög ja förbi centrum o hjälpte mamma bära hem kassar.
sen åkte vi hem o käka osen sprang ja iväg o sjöng (typ)

men nu måste ja PLUGGA!


Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAH SERIÖST ?! HON HM LÄRAN E FAN STÖÖRD, SAKNAR ENA! :(

2010-09-06 @ 20:04:18
Postat av: Maja

Jag tyckte att hemkunskapen var tokrolig:)

2010-09-06 @ 20:31:27
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: tina

hej fin blogg:D

kolla gärna in min med :P

2010-09-06 @ 21:23:45
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/
Postat av: jenny

maja: trodde du var en i min pararell klass :s hehe, nämen hemkunskapen e rolig, elr den var liksom.

2010-09-06 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0