????

men asso jenny e ju typ borta
elr ne hon e hemma men hon har ju nt bloggat på nån dag
sen i torsdags va??
fy på jenny!!!
hahaahahahha
ne men jag e vaken kan ju fan nt sova längre
så jag ska väll äta lite fruckost snart
vet nt vad vi har ju aldrig något gott hemma
men men ska kanske träffa jenny en stund idag
för att hämta lite lappar från moderatena
bläää fan va tråkigt vi har typ nåt grupparbete i skolan så min grupp ska jobba om moderaterna¨
men iallfall igår va jag och bella ute och flumma
sen var vi här och flumma alltid flum med bella asso <3
hmmmm fy fan va jag började frysa nu då!!!
blääääääää vrf ska det va så jävlans kallt hela tiden........
aja skit samma
hörs sensre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0