snö??!!

tjaou nu e jag tbx ;P
men idag vaknade jag ganska tidigt gick up
pch drog up rullgardinen
och står och tittat ut på en gräsmatta nästan full av snö
och jag ba WTF?! hahahahahaha
ne men snart ska jag fixa mig lite
sen drar jag till jenny
och sen drar vi till sista praodagen........
sen efter ska jag väl nt göra något elr jag hittar säker på nåt
men vad har hänt da
jenny har ju skrivit det mesta
vå åkte vilsse hade översvämning, och aa typ det som var kul elr nåt
igår skärde jag sönder mitt ben buhu
skulle raka benen så rös jag och så blev det ett stort jack i mitt ben :( svider som fan
men jag bloggar mer sen typ efter praoen så ni får ha det så bra så länge
så hörs vi sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0