orientering...

tjena igen!
nu ska ja snart sätta mig me spanska glosor osen lägga mig, men måste bara få berätta haha.
dagen började med att ja vakna o såg att ja hade försovit mig till 7.10 o skulle gå 7.40. kände oxå att jag hade skiitont i halsen ... gick iaf 5 i 8 o hann precis i tid till matrådet som  ja skulle på. sen hade vi klassråd o efter de kolla vi på so film me engelskt tal. o efter de hade vi då idrott. o eftersom ja o elin hade så jävla ont i halsen så skulle vi bara gå runt o pricka i på orienteringen. så vi började gå efter vi hade fått karta o lapp. o efter att vi hade prickat i den första så skulle vi ta en genväg genom skogen till den andra. o då när vi gicck där i skogen så hörde vi något knaka o blev skit rädda o började runna mot ... ? haha när vi stanna så visste vi nt vart vi var nånstans. så vi sprang runt men de va bara skog överallt så elin ringde fanny o sa att vi hade gått vilse o att vi kanske skulle komma lite sent. sen fortsatte vi springa runt, genom sankmark o blev blöt om fossingarna. o sen helt plötsligt så hörde vi nåt som typ dunka/hacka på ett träd i närheten. vi fick panik o satte oss ner på marken o va så tysta vi kunde. o efter typ 2 min så sa elin "men jenny, de e ju en hackspet" o ja baa "nää...". så nån minut efter började vi smyga iväg o elin kolla upp i träden för o se vad de va som dunka o gissa vad hon hitta? en hackspet! så ja hade ju då fel ... men iaf så fortsatte vi o försöka hitta ut, o sen hörde vi nåt som knaka igen o fick panik o sprang. o då, då hitta vi vägen! så vi blev shit glada o kom tbx bara 30 min försent!

men nu måste ja plugga lite. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0