nu sticker jag ...

vakna för typ 1 timme sen o vet nt riktigt vad ja har gjort sen dess ...?
gårkvällen spenderades i mitt rum me tv n, kanal 1 där de va nån rätt bra film. glömde titta på vem som åkte ut i idol för ja va så inne i filmen, haha. så ja kolla i morse när ja vakna ist. sassa åkte för alla er som nt vet.
men nu ska typ ta på mig träningskläder så går ja ut o springer en sväng.
sen blire dusch o efter de lite städning kanske.
kvart över 5 kmr iaf min moster o hämtar mig o mam för att vi ska åka o kolla på dansfeber som  min moster typ hade fixat biljetter till.
sis stannar hemma eftersom hennes kompisar ska komma över o käka midda o allt, osen sover dem här oxå.

men nu sticker jag.





// jenny

Kommentarer
Postat av: Tarjeijohanne

nice site keep it up ok

2011-03-08 @ 14:15:45
URL: http://tarjeijohanne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0