höst <3

wiii älskar verkligen hösten såååå mysig!!!
men iaf drog ut och sprang igår blev till centrum och tbx så typ 6 km hehe
lite längra en jag tänkte men men haha
va shit skönt sen träna jag lite efter
idag hade vi fys i skolan så har total pajat mitt knä nu jävla shit asso!!!!!
men måste ju ut och springa lite i morgon blev inget idag
men i morgon ska det springas tror det blir 6 km då också
men iaf efter skolan va jag med jenny sen hem och käka sen ut en stund och nu sitter jag här

men ska nog titta lite tv nu sen går jag nog och lägger mig
e ganska trött
men vi hörs i morgon
go natt :P

löööövvveee // elin <3333

en av dom finaste vännerna man kan ha!! älskar dig gmn tack för att du finnas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0