här kommer bilderna från min sommar! <3

träffa kevin på grönan


kolla sommarkrysset live en gång :)




camp valley innan skolan sluta, sjömän .. :)


skolavslutning :)




solen kom fram när vi fortfarande bodde i huset :)


firade midsommar hos mormor :)

påväg till fasters brölloop i Italy :)


i nån liten stad i Italien :)


hemma från Italien :)


åkte till skansen me familjen o kolla allsång på skansen :)


där bland annat oscar linros va me :)



åkte även till grönan med familjen en regnig dag ... :)




SEN FYLLDE JAG ÅR! :)

och efter de åkte vi till skara :)




jag åkte till grönan med min kusin :) http://veeran.blogg.se/


elin o jag va på nån "konsert" på skansen :)




E o jag firade sista dagen på lovet :)


jag va o segla för första gången :)



PUSS!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0