gallerian!

go moron typ! haha, nämen vakna faktiskt för nåra timmar sen, har vart ute o sprungit o duschat o ska snart iväg till gallerian me elin en liten stund! de blir kul!
igår åkte vi o käka middag på nåt ställe i stan. de va shitgott! smaka pilgrimsmussla av lisen, de va faktiskt rätt gott. sen käka ja lite kött o till efterrätt fick jag exotiska grillad frukt. trodde dem hade typ tagit av skallet så ja fick i mig lite apelsinskal, faktiskt ganska mycke. haha rekomenderar nt apelsinskallet, men annars va de gott!
kvällen avslutades me idol osen gick en trött jenny o la sig.

nu har ja kommit på att mitt hår ser galet ut o min buss går om 20 min.



KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0