dåliga bloggare .... ?

aså vi har blivit jävligt dåliga på o blogga tyyp ..
så nu ska iaf ja bättra mig!
vakna vid 8 idag o hoppa in i duschen en snabbis. sen fixa ja lunch o käka lite frukost innan ja sminka mig. efter de skynda ja mig iväg mot bussen o mötte elin, så åkte vi till praon.
handledaren va frisk igen o vi fick sätta massa nr lappar på läppglans elr nåt typ, haha. sen hade vi lunch o efter de insåg vi att de hade läckt in massa vatten på ett ställe där, så då fick vi ett nt jätteroligt uppdrag ...
fick sluta en kvart tidigare o hann dra hem en sväng o lämna väskan innan ja åkte till centrum o mötte mam o handla lite.
sen laga ja mat o nu ska ja nog duscha lite.
sen blire lite tv tittande innan läggdags, haha börjar sent men lägger mig tidigt ändå ..

kanske bloggar lite mer efter duschen.




KRAM! /jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0