strul

kom hem för typ en timme sen o har kollat lite bloggar.

svaret till varför ja kom hem så sent e för de typ blev lite strul efter skolan.
hade so provet sista lektionen o efter de gick ja me elin till bussen o ringde min syster o sa att hon skule komma till en busshållplats o lämna min nyckel.
så då när jag kommer till busshållplatsen så står hon inte där, så ja fortsätter åka vidare till centrum. men sen kom ja på att ja MÅSTE ha min nyckel ju. så då tog ja bussen tbx o gick till hennes kompis o fick min nyckel.
sen kom ja på att ja behövde gå till pappa o hämta lite grejer nu innan ja sticker, så fick gå hem till honom, o efter de kunde ja gå hem..

så nu e ja iaf hemma o ska väl snart sätta mig o plugga lite innan middag, packning, duscha, DH, Couger Town o bartenderskolan..

har inte berättat vart ja ska åka va? heh, ska åka till Tyskland i moron faktiskt. har aldrig varit där förut, men vi ska på en typ stor julmarknad liksom så de blir väl lite kul!
ska försöka ta massa bilder sóm ja lägger upp här på fredag eller något.

här kommer en charmig bild på mig sålänge..



puss o kram!
kanske hinner blogga mer ikväll eller i moron, men annars får ni ha de så bra!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0