massa plugg!

hemma från en helt okay dag, för o vara tisdag, i skolan.
faan va de snöar o blåser, o mörkt e de oxå! denna tid på året hjälper de verkligen inte o va mörkrädd..
kunde inte ha luvan på mig pga rädslan av att jag inte skulle höra om de va nån som kom bakom mig eller nåt, så kom hem me ett fruset ansikte!

iaf, hade lite matte, spanska, missa en no lektion, no o sluta me so n.
missa no n pga att vi (fanny, elin, bella o jag) gick till vår musiklärare o prata om lucia.
så sen när vi kom ut därifrån o gick till vårt klassrum så va de låst o ingen öppna, visade sig senare att dem va i ett annat klassrum..

men nu har jag verkligen massa plugg o göra, o som igår, så kommer jag nog inte blogga mycke mer idag..



kram!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0