Usch!

Va med bella idag och sen drog hon hem och då dog jag på soffan ne men har typ legat och halv sovit Usch mår as dåligt just nu borde sova nu men det går ju fan nt har så jävla ont i huvudet och kan knappt röra mig för jävla mens värk :( fan! Sen e det sånt jävla väder också sjukt jobbigt det med! Men ska väl sluta klaga nu men imorgon har vi massa tråkiga lektioner typ so, sv, no, språk, ma. Så bara typ dom jobbiga ämnena så ja nt så kul dag i morgon men det funkar väl...... Äh sen efter skolan ere bara dra hem och plugga, fast ska försöka plugga rätt mycket på måndag då vi e lediga hm vad kan jag mer skriva? Har nys fixat lite grejer asso typ tvättat bort sminket, och borstat tänderna och tagit på mig pyjamas stavas det så? Elr hur stavas det Hehe ne men ska pallra mig iväg till köket och ta en ipren nu så vi hörs i morgon för kmr ju nt skriva mer idag så Aa Men sov gott Kram, E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0