typ tja ;)

hehehe ne men ja ähhh
vet fortfarande nt vad jag ska skrive
om nin dag kanske?? men har typ inte hänt något
vaknade typ  gick up och fixa mig
drog till centrum vid halv 11, och kolla runt lite med mamma
sen vid 11 va vi inne på hm när det springer förbi poliser utanför
då hade tydligen guldfynd som ligger väggivägg med hm blivit rånat
trevligt trevligt och jag som tjatade på mamma att vi skulle dit innan vi gick till hm och hon ba men vi tar det efter
tur det asso!!!!! men iaf sen så..... kolla jag på tv först
typ "under dog" sen den jenny skrev om och sen "harry potter" fast såg nt hela harry
drog ut med emin en stund
sen efter harry träffade jag bella
och sen tittade jag på tv med la familja
och det gör jag fortfarande
just nu tittar vi på filmen som går på 3an
tror den heter "kärlek på menyn" rätt bra faktiskt
men ska kolla vidare lite nu
hare bra
kram// E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0