sjuk?!

nä inte riktigt men håller på att bli :(
har typ ont i halsen och e jävligt förkyld så jaa
men iaf kul att det har kommit mycket snö haha
nä men det e mysigt med snö tycker jag helt vit ute liksom ;)
skolan var helt okej idag er aa jävligt chill dag
först läs tid sen svenska instuderings frågor
som var faktiskt jävligt lätta, och sen typ fys men tog det rätt lung
för hade sån jävla mens värk!! nt kul asso!!
sen typ film på so,n och slutade sen med slöjd.
i morgon äre tråkig dag bara as jobbiga lektioner.....
men efterskolan ska jag iaf till gymnasiemässan
men ska snart till ica med bella så bloggar nog mer ikväll ;)
kram // E
just nu sitter jag boch lyssnar på den här låten:

Kommentarer
Postat av: Lucke

sv; okej, jag kom just hem från bilteorin :)

2010-11-24 @ 19:13:18
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0