morning!

fixad o klar, borde plugga lite men hinner inte så långt så får göra de i helgen istället.
dålig blogging igår från både min o elins sida..

jag åkte till centrum, mötte mamma o sen drog vi till min skola på utvecklings samtal som faktiskt gick bra!
efter de gick vi tbx till centrum o handla lite innan vi tog bussen hem.
fatsna framför ett pogram i 1 an om nån bröstoperation där nåt hade gått fel o hon hade råkat illa ut, de va iaf ganska hemskt aså! de hette typ "vård utan gränser" eler nåt sånt.
sen hoppa ja in i duschen o missa ett avsnitt av "välkommen åter" eftersom de tydligen va 2 avsnitt den här gången..
efter de käka vi typ lite middag innan ja plugga lite osen gick o la mig.

efter skolan idag ska jag iväg osen på dans o kommer inte hem förrän vid halv 9.


dagens färger.

PUSS!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0