hahahahaah

satt och radera massa gamla saker på min logg på facebook
hah och hittade en lite rolig sak, det var typ i slutet ev augusti såp typ hade jag sönder min mobil
så den har en stro spricka i skärmen men iaf
jag och jenny hade jävligt kul åt det och gick och smsa
om att jag skulle va hemme från skolan och ta hand om "mobi" alltså min mobil
och då kom jenny på ideen att vi skulle vara mamma lediga och slrev det här till mig.

"‎med tanke på att vi nt har fått spendera min ledighet tillsammans mycke alls eftersom han har varit inne på operationer o hos doktorn o så ... :s jag har ju nt heller varit mamma ledig så mycke alls sen han kom in i mitt liv, han har ju fått hänga me till jobbet o allt ... nt så bra för en 8 månaders mobi kanske ..."
 
haha alltså jenny mobil var typ inne på lagning 20 gånger under sommar lovet på "operation/lagning" och jobbet e typ skolan elr nåt haha ne men ni kanske inte direkt fattar det roliga med det
haha men jag och jenny tycker det e lite elr aa jävligt kul mohahahahaha

men iaf igår var en läskig dag först fyset med ala bollar hehe och sen harry potter
jag var seriöst den enda av alla typ 33 i sallongen som skrek!!!!!
men nu ska jag fixa lite grejer
så vi hörs i morgon
puss// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0