gymnasiemässan!

hemma nu efter en halvdag i skolan o sen iväg till gymnasiemässan me bella, ida o elin.
hitta några fler skolaor o skämde ut oss lite innan vi gick vidare till willys där elin skulle köpa något. o då när vi stod i kön o snart skulle betala så går brandalarmet, o först märkte inte jag de för jag prata i telefon o så kommer elin o baa "hallå jenny, vi måste gå ut, de e brandalarm" o ja baa skämtar duuuu??? typ. så vi gick ut o sen fick vi gå in o betala igen.

i skolan hade vi teknik, matte o fys innan jag o bella drog iväg o stress käka lite osen iväg till musiken o planera lite lucia, o efter de mötte vi upp de andra o stack. fick reda på vilka tider som vi ska träna på lucia, kan inte va me nånting nästa vecka, utan får bli veckan efter.

drog hem till mamma o drog hem cykeln till pappa o nu ska jag kolla lite bloggar o sen ducka!

i morgon bitti kanske de blir åka o titta på handboll o sen vidare till gymnasiemässan me mamma.



haha har ni sett denhär killen? xD


ha de bra!
kram!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0