dumma mej!

usch. sitter här o hatar mig själv just nu. glömde skicka över mitt arbete till mammas data så nu sitter jag här med en stor jävla försening. förstår verklilgen inte mig själv?! fy faan!
dessa tankar kommer jag o sitta me helakvällen tills jag somnaar o istället drömmer om dem, så jag tror jag kanske ska lägga mig nu istället?

vad jag har gjort idag? jo. pluggat några timmar innan jag stack iväg o åkte skridskotr me elin. de gick faktiskt rätt bra!
efter det tog jag fel buss till centrum o fick då hoppa på 72 an till pappa o lämna o hämta lite saker innan jag skyndade mig iväg till sången som en blixt va jag! hah.
så eftre sången drog jag hem o träffa mosster, kusin o hennes kille som ja käka middag med sen. blev oxå riven av katten i ansiktet, riktigt snyggt!
nyss duschat o sagt hejdå o nu vill jag bara spola tillbaka tiden några timmar o förändra nutiden.
i morgon väntar en seg dag i skolan o en eftermiddag hos pappa med plugg o en kväll med mamma o syster o plugg!
nu kom jag på en annan grej jag kan plugga, livet känns lite mer värt o leva..



kram på er!
//J

Kommentarer
Postat av: guevacci

nu vettu det ;) tack som fan:D

2010-11-15 @ 22:06:48
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Eldardagny

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2010-12-29 @ 09:04:41
URL: http://eldardagny.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0